29 Ekim 2013 Salı

Dsc Alarm Sistemi

Ben Sony Cybershot WX7 için güzel bir durum istedim ve bu durumda benim kameranın boyutları uyumlu. Ben biraz endişeli olmasına rağmen, devam ettim ve bu durum için bir sipariş. Ürün sadece çok iyidir. Tutmak ve kullanımı güzel, alarm sistemleri kamera mükemmel güzel bir iç astar ile montaj. Krema fiyat oldu. Flipkart teslimat hızlı ve her zamanki gibi şaşırtıcı oldu. Ben çok iyi inanıyorum olan Case Logic ürünlerin daha getirmek için Flipkart rica ediyorum. Bu durum noktası için en iyi ve madelleri digi kameralar bcz iç kalın Tamponlama malzeme darbelere ve çizilmelere karşı kamera korur ... ayrıca 25 yıl bir garanti ile sağlam ve kamera sistemleri sert durumda ateş .... bu durumda ek bir özelliktir
1.Metal bel kanca.  önünde 2.A 2. fermuar dsc alarm sistemi bölümü. hafıza kartı ve pil taşımak için dsc alarm sistemi davanın fiyatı olmalıdır Ürün sadece biraz overpriced iyi dsc alarm sistemi ve Flipkart ürünlerini herkese uygun olacak şekilde fiyatlandırma olsun dikkat etmeleri gerekmektedir! Cumartesi günü sipariş ve Monday.very çabuk ve hızlı response.Product alınan "sony dsc TX55" için bir durum için Sony sergi istedi buy.i çok değer. ama sonra ben şüpheyle Bu durumda sipariş Rs750.and daha etrafında daha pahalı . ama o açtı ve benim TX55 cam.Thanks Flipkart için çok şirin ve uygun kılıf olacağını bulundu sonra. Ben Sony CyberShot DSC-WX50 Point & Shoot kamera için bu satın aldı, bu çok iyi dsc alarm sistemi uyuyor, ben Sony kamera kendi kapağı ile birlikte gelir biliyordu yoktu, ama bellek için zip ve ön cep olduğu gibi ben iyi Case Logic durumda bulundu kartları veya ek pil ve gerçekten kaliteli iyi ve yararlı da, onun değer bu fiyata satın alınabilir genel olarak, o çok olması için kanca! Normal büyüklükte, orta! Kompakt kameralar için moda küçük. Başlangıçta ancak ben şaşırdım, benim S100 uygun alışkanlık düşündüm. Eğer cebinde taşımak zorunda kalmazsınız böylece kamera dsc alarm sistemi ve kanca için iyi bir koruma esneklik sağlar. Dış fermuar pil ve bellek kartı için kullanılabilir. Eğer teller için daha fazla yer arıyorsanız, bu seçim değil. Ama dediğim gibi, kamera sistemleri bu ne diyor ve ürün aldım fiyat etiketi bakarak memnunum. alarmfiyatlari.net/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder